Üyelerine para kazandırdığını iddia eden bu tür sistemlerde, güvenilirlik sağlayan en önemli noktaları aşağıdaki gibi sıralayabiliriz:
- Para ödenir mi? Sistemin arkasında kim var? Bir şahıs mı, ciddi bir şirket ya da holding mi?
- Web sitesi ve reklamverenler tarafından beklenen ilgiyi görüp, ciddi ve üyelerine para kazandıracak reklamlar yayınlayabilir mi? Ciddi bir satış örgütlenmesi var mı?
- Web sitesi tasarımı amatörce mi, yoksa profesyonel mi?
- İşin mutfak kısmında, oluşan şikayetlere çözüm bulan birileri var mı? Müşteriyle ilgileniyorlar mı?
- Üye kazanma modeli nasıl? İşler mi? Doğru düzgün üye kazanamayan bir modelse, reklamverenler yanından bile geçmez.
- Aylık geliri 600 YTL olan üyeye, Toyota reklamı mı yapılıyor, yoksa üyelerin belirttiği kişisel bilgilere göre "üyeye uygun doğru reklamlar, anketler" vb. mi gönderiliyor?
- Sistemdeki kurallar açık mı? Herkese ilan edilmiş mi? Güvensizlik yaratacak çelişkili ifadeler, balon vaatler var mı?
SüperTeklif, Embrio tarafından devralındıktan sonra tüm çalışmalarını hızlandırdı. Siteye yeni özellikler eklemek ve yeni reklam bağlantıları kurmak için son sürat çalışmalarına devam ediyor. Arkada ciddi bir kadro çalışıyor. Bir Teknoloji Holding şirketi olan Embrio, SuperTeklif projesini yürütmek üzere DataProfil A.Ş. adı altında yeni bir şirket kurdu. Reklamverenler www.dataprofil.com.tr sitesinden başvurularını yapıp "izinli pazarlama" çalışmaları yapabiliyorlar.
Kaynak : Süperteklif'in Resmin Blogu